Google Ads (Διαφημίσεις Google)
Οι διαφημίσεις Google εμφανίζονται σε πιθανούς πελάτες που αναζητούν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να βρουν την επιχείρησή σας.
Search Ads
Οι διαφημίσεις Search εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
Display Ads
Διαφημίσεις που εμφανίζονται σε μορφή Banners στο διαδίκτυο
YouTube Ads
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο YouTube και μπορούν να αναπαραχθούν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα βίντεο.
Χρειάζεται να έχω ιστοσελίδα για να κάνω διαφημίσεις Google Ads;
Αν και είναι δυνατή η εκτέλεση του Google Ads χωρίς ιστοσελίδα, μπορεί να περιορίσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας και να μειώσει την ικανότητά σας να παρακολουθείτε τις μετατροπές και να δημιουργείτε κοινό με δυνητικούς πελάτες.
Σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια απλή σελίδα προορισμού ή να συνεργαστείτε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μία ιστοσελίδα ή ένα e-shop που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στον προϋπολογισμό της επιχείρησής σας.
Προτείνουμε διαφημίσεις Google Ads μαζί με ιστοσελίδα
Σελίδα προορισμού
Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας Google κατευθύνεται σε μια σελίδα προορισμού. Αυτή η σελίδα πρέπει να είναι σχετική με τη διαφήμιση και να παρέχει μια καλή εμπειρία χρήστη. Η ύπαρξη μίας καλά σχεδιασμένης και βελτιστοποιημένης ιστοσελίδας και έχοντας σελίδες προορισμού που έχουν συνάφεια με την αναζήτηση του χρήστη μπορεί να βελτιώσει τη συνολική ποιότητα των διαφημίσεών σας, οδηγώντας σε υψηλότερη κατάταξη διαφήμισης και χαμηλότερο κόστος.
Παρακολούθηση μετατροπών
Για να παρακολουθείτε τις μετατροπές, πρέπει να έχετε ρυθμίσει την ιστοσελίδα σας για παρακολούθηση μετατροπών. Αυτό σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σας αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας. Χωρίς ιστοσελίδα, είναι δύσκολο να παρακολουθήσετε την επιτυχία των διαφημιστικών σας καμπανιών.
Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη
Μία ιστοσελίδα μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με πιθανούς πελάτες. Εάν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και κατευθυνθεί πχ σε μια σελίδα στα Social Media, ενδέχεται να είναι λιγότερο πιθανό να εμπιστευτεί την επιχείρησή σας ή να κάνει μια αγορά.
Οι διαφημίσεις Search εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν επεκτάσεις στην μορφή της διαφήμισης όπως αριθμούς τηλεφώνου ή συνδέσμους προς συγκεκριμένες σελίδες στην ιστοσελίδα σας.
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο ως διαφημίσεις banner, διαφημίσεις με κείμενο ή ακόμα και διαφημίσεις βίντεο. Μπορούν να έχουν στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία ή τη συμπεριφορά ενός χρήστη.
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο YouTube και μπορούν να αναπαραχθούν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα βίντεο. Μπορούν να είναι σε διάφορες μορφές, όπως με δυνατότητα παράβλεψης ή χωρίς δυνατότητα παράβλεψης και μπορεί να περιλαμβάνουν παρότρυνση για δράση.
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google για συγκεκριμένα προϊόντα. Περιλαμβάνουν εικόνα, τιμή και άλλες λεπτομέρειες προϊόντος.
Τι πρέπει να προσέχετε στα Google Ads
Για να αποφύγετε τις παγίδες των Google Ads , είναι σημαντικό να έχετε μια σταθερή στρατηγική, να διεξάγετε ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών, να παρακολουθείτε στενά τις καμπάνιες σας και να βελτιστοποιείτε συνεχώς τις διαφημίσεις και τη στόχευσή σας!
Υψηλό κόστος
Eάν δεν είστε προσεκτικοί με τις στρατηγικές στόχευσης και στην υποβολή προσφορών (bid), θα καταλήξετε να ξοδέψετε πολλά χρήματα σε κλικ χωρίς να έχετε αρκετές μετατροπές και πωλήσεις.
Ad fatigue
Οι χρήστες μπορεί να κουραστούν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας, αν δεν ανανεώνετε τακτικά τις στρατηγικές του δημιουργικού ή της στόχευσης.
Λανθασμένα Keywords
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε δηλώσει στις ρυθμίσεις της διαφήμισης τα σωστά αρνητικά keywords, καθώς μπορεί θα εμφανίζεστε στο λάθος κοινό, με αποτέλεσμα να σπαταλούνται διαφημιστικά έξοδα.
5 λόγοι για να επενδύσετε στις Google Ads
Οι διαφημίσεις μέσω Google Ads σας επιτρέπουν να στοχεύετε συγκεκριμένα είδη κοινού με βάση την αναζήτηση, την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντά τους και πολλά άλλα. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σας είναι πιο πιθανό να προβληθούν από άτομα που ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.
Οι διαφημίσεις Google Ads παρέχουν λεπτομερείς μετρήσεις σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των κλικ, των εμφανίσεων και των μετατροπών. Αυτό σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση επένδυσης (ROI) και να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών σας καμπανιών.
Έχετε τον απόλυτο έλεγχο του προϋπολογισμού σας. Μπορείτε να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό και να πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα υπερβείτε τον προϋπολογισμό σας.
Με τις διαφημίσεις Google Ads μπορείτε να ανταγωνίζεστε άλλες επιχειρήσεις στον κλάδο σας, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Με μια καλοφτιαγμένη διαφημιστική καμπάνια, μπορείτε να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας.
Με την εμφάνιση στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, οι διαφημίσεις σας μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της προβολής της επωνυμίας σας. Ακόμα κι αν κάποιος δεν κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα εξακολουθεί να βλέπει την επωνυμία σας και είναι πιο πιθανό να τη θυμάται στο μέλλον.